COVID-19 : onze maatregelen

De veiligheid en het welzijn van onze klanten, leveranciers en medewerkers dragen wij hoog in het vaandel.  We houden de maatregelen m.b.t. het coronavirus nauwlettend in de gaten.  We informeren u over de maatregelen die wij nemen:

Klanten en verkoopsteam

Ons verkoopsteam en onze diensten blijven beschikbaar via telefoon en e-mail.  Onze vertegenwoordigers zullen voorlopig geen klantenbezoeken of prospecties op de baan uitvoeren.  Ze zijn uiteraard bereikbaar voor al uw vragen via telefoon of e-mail.
 

Klanten en magazijn

Ons magazijn is open, maar onze magazijniers houden voldoende afstand d.m.v signalisatie.
 

Leveringen

Onze poort is gesloten, maar leveringen kunnen buiten afgeleverd worden.  Afleverbons worden niet afgetekend.
 

Depannages

Depannages kunnen doorgaan zowel in onze werkplaats als ter plekke tijdens weekdagen.  Gelieve zoals gewoonlijk telefonisch uw afspraak te maken en de afstand en hygienische voorschriften met onze medewerkers te respecteren. 
 

Verhuur

We blijven u een vlotte service bieden, zowel zelf ophalen als leveren op het door u aangeduide adres blijft steeds mogelijk.  

Onze medewerkers

We informeren onze medewerkers voortdurend over de maatregelen i.v.m. handhygiëne, ontsmetting en passende procedures voor ieders gezondheid.
 

Gedurende deze uitzonderlijke omstandigheden doen we er alles aan om u de beste service te blijven aanbieden.

Laat ons deze maatregelen met zijn allen volledig opvolgen zodat we snel terug normaal aan de slag kunnen.
17
03
2020